مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آبان 1401 ساعت 09:202022-10-26اقتصادي

تصویب اعتبار میلیاردی برای منابع طبیعی گرمسار/ برنامه های بیابان زدایی اجرا می شود


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گرمسار از تصویب اعتبار میلیاردی برای منابع طبیعی این شهرستان خبر داد و گفت: برنامه های بیابان زدایی در شهرستان گرمسار اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرمسار، امیرحسین شاه حسینی، رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گرمسار صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران، از تصویب هفت میلیارد و 700 میلیون ریال اعتبار استانی برای شهرستان گرمسار خبر داد و اظهار کرد: این اعتبارات زمینه اجرای پروژه های حفظ، احیا و توسعه را در عرصه های منابع طبیعی فراهم می کند.

شاه حسینی ضمن بیان اینکه برای سال جاری این میزان اعتبار استانی برای منابع طبیعی شهرستان گرمسار تصویب شده است، گفت: این اعتبارات برای اجرای عملیات حفظ، احیا و توسعه در حوزه های مختلف جنگل کاری، احیا و اصلاح مراتع، بیابان زدایی، عملیات آبخیزداری، حفاظت و حمایت، آموزش و ترویج و تعمیر و تجهیز اداری هزینه می شود.

وی با بیان اینکه تخصیص به موقع این اعتبارات می تواند زمینه اجرای پروژه ها و برنامه های مذکور را برای حفظ، احیا و توسعه منابع طبیعی شهرستان در سال 1401 فراهم کند، افزود: برای هر حوزه منابع طبیعی پروژه های مختلفی تعریف شده که این اعتبارات در پیشبرد طرح ها قطعاً اثربخش و نفع آن برای عموم مردم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب اعتبار میلیاردی برای منابع طبیعی گرمسار/ برنامه های بیابان زدایی اجرا می شود

تصویب اعتبار میلیاردی برای منابع طبیعی گرمسار/ برنامه های بیابان زدایی اجرا می شود