مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آبان 1401 ساعت 08:302022-10-26ورزشي

هرکدام از صنایع مدیریت یکی از تیم های ورزشی را عهده دار شوند


تعامل سازنده با صنایع می تواند سبب کمک بیشتر آنها به ورزش استان شود به زودی نیز جلساتی با صنایع برگزار می شود تا هر کدام از صنایع مدیریت یکی از تیم های ورزشی استان را عهده دار شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، در نشستی با حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان، منصور آرامی و احمد مرادی نمایندگان مردم بخش مرکزی هرمزگان در صورت گرفته و در این مسئله هیچ کم کاری رخ نداده است.

استاندار هرمزگان با اشاره به شرایط استان و اولویت های زیادی که در بخش های مختلف وجود دارد افزود: توجه به همه بخش ها ضرورت دارد و نمی توان تنها بر یک حوزه خاص تمرکز کرد.

دوستی گفت: برای تحقق تعهدات صنایع در حوزه ورزش استان نیز جلسات زیادی با مسئولان مرتبط برگزار شده و این پیگیری ها تا کاهش مشکلات ادامه خواهد یافت.

وی با اشاره به انجام برخی تعهدات صنایع در حوزه های مختلف تصریح کرد: صنایع تاکنون در حوزه آموزش و پرورش، ساماندهی فاضلاب شهر و بهداشت و درمان با احداث بیمارستان و تأمین دستگاه های دیالیز، نقش آفرینی کرده اند، در حوزه ورزش نیز تاکنون برخی فعالیت ها و کمک ها را انجام داده اند.

دوستی گفت:این تعامل سازنده با صنایع می تواند سبب کمک بیشتر آنها به ورزش استان شود به زودی نیز جلساتی با صنایع برگزار می شود تا هر کدام از صنایع مدیریت یکی از تیم های ورزشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرکدام از صنایع مدیریت یکی از تیم های ورزشی را عهده دار شوند

هرکدام از صنایع مدیریت یکی از تیم های ورزشی را عهده دار شوند