مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 آبان 1401 ساعت 21:202022-10-25سياسي

رسالت اصلی مدیران فرهنگی و روابط عمومی، فرهنگ سازی ارزش های اجتماعی است


دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر هرمزگان گفت: رسالت اصلی مدیران فرهنگی و روابط عمومی، فرهنگ سازی ارزش های اجتماعی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، اولین نشست تخصصی ستاد امربه معروف و نهی از منکر هرمزگان با مدیران روابط عمومی و مسئولین فرهنگی دستگاه ها عصر امروز با حضور حجت الاسلام دکتر کریمی دبیرستاد امربه معروف و نهی از منکر استان هرمزگان به همراه معاونین این ستاد برگزار شد.

حجت الاسلام کریمی در خصوص امربه معروف و نهی از منکربیان کرد: تبیین و تشریح نقش و اهمیت و جایگاه  امربه معروف و نهی از منکر در جامعه مستلزم این است که کارگروه های تخصصی در این حوزه تشکیل شود.

وی افزود: امربه معروف و نهی از منکر یعنی اینکه در رابطه با مسائل و موضوعات اجتماعی جامعه را به سمتی هدایت کنیم که نسبت به آن احساس بی تفاوتی نکنند.

حجت الاسلام کریمی ادامه داد: امربه معروف و نهی از منکر نقش اساسی  و  راهبردی در جامعه سازی ، توسعه اجتماع، رشد فرهنگی در اجتماع دارد.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان هرمزگان همچنین عنوان کرد: تمام تلاش دشمنان این است که بی تفاوتی و بی مسئولیتی را در جامعه القا کند که هر اتفاقی در جامعه می افتد بتواند به راحتی افکار عمومی را مدیریت کرده و ضربه بزنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسالت اصلی مدیران فرهنگی و روابط عمومی، فرهنگ سازی ارزش های اجتماعی است

رسالت اصلی مدیران فرهنگی و روابط عمومی، فرهنگ سازی ارزش های اجتماعی است