مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 آبان 1401 ساعت 19:132022-10-25حوادث

آپارتمان های تک واحدی در تیررس دزدان طلا!


اعضای سومین باند سرقت که از غرب کشور در پوشش مسافر وارد مشهد می شدند و به اشیای گران قیمت ساکنان آپارتمان های تک واحدی دستبرد می زدند، با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی دستگیر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی روز گذشته در تشریح چگونگی دستگیری اعضای این باند به خراسان گفت: در پی وقوع سرقت های سریالی از واحدهای آپارتمانی مشهد، گروه ویژه ای از کارآگاهان به سرپرستی سرهنگ محمدرضا افتخاری (رییس اداره عملیات ویژه آگاهی) ماموریت یافتند تا ماجرای سرقت های مذکور را به صورت تخصصی پیگیری کنند.

سرهنگ کارآگاه جواد شفیع زاده افزود: بررسی پرونده هایی که در مراکز انتظامی تشکیل شده بود، حکایت از آن داشت که سرقت های مذکور از آپارتمان های تک واحدی و با شیوه توپی زنی یا تخریب در واحد آپارتمانی، انجام شده است بنابراین تحقیقات کارآگاهان در حالی روی شگرد دزدان متمرکز شد که ادامه بررسی ها نشان می داد سارقان فقط به دنبال طلا و اشیای گران قیمت قابل حمل بوده اند.

وی با اشاره به تجزیه و تحلیل های کارشناسی افزود: نتیجه بررسی های تخصصی بیانگر آن بود که پلیس باز هم با اعضای یک باند حرفه ای سرقت رو به روست که از غرب کشور وارد مشهد می شوند و با استفاده از دیلم در واحدهای آپارتمانی را تخریب می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آپارتمان های تک واحدی در تیررس دزدان طلا!

آپارتمان های تک واحدی در تیررس دزدان طلا!