مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 آبان 1401 ساعت 12:202022-10-25سياسي

افتتاح دوره توانمند سازی مدیریت خبر و رسانه شهرداری تهران در خبرگزاری فارس


آیین افتتاح دوره فراگیر توانمند سازی مدیریت خبر و رسانه ویژه مدیران و معاونان روابط عمومی مناطق 22گانه شهرداری تهران در سالن اجتماعات خبرگزاری فارس برگزار شد.

- باشگاه خبرنگاران توانا ام البنین خسروی: در ابتدای این همایش، معاون روابط عمومی مرکز ارتباطات و بین الملل در این دوره باشند.

ما به دنبال مجموعه خوبی بودیم که بتواند  نیازهای ما را بر طرف کند.

محمد صائبی افزود: ما سعی کردیم برای شرکت در این دوره ها، انگیزه لازم را ایجاد کنیم و قرار شد این دوره جز آموزش ضمن خدمت شرکت کنندگان حساب شود.

صائبی درباره ویژگی های این دوره نیز گفت: این دوره در دوسطح مدیران و کارشناسان در مجموع زمان هر کدام 70 و 80 ساعت خواهد بود که در روزهای سه شنبه و چهارشنبه در دانشکده رسانه خبرگزاری فارس برگزار خواهد شد.

سرفصل هائرا طبق نیاز روابط عمومی ها تعیین کردیم و با توجه به بازخوردی که از همکاران خواهیم گرفت، درباره ادامه کار این دوره ها تصمیم گیری می شود.

ضمن این که 18 دوره تخصصی کوتاه مدت هم طراحی کرده ایم و بین نیروهای قرار دادی و رسمی شهرداری هم فرقی نگذاشتیم تا همه علاقه مندان بتوانند از این کلاسها استفاده کنند.

  پاسخ به دو پرسش اساسی در یک دوره در ادامه، معاون پژوهش و آموزش خبرگزاری فارس گفت: ما سعی کردیم رویکرد جذابی برای این دوره داشته باشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح دوره توانمند سازی مدیریت خبر و رسانه شهرداری تهران در خبرگزاری فارس

افتتاح دوره توانمند سازی مدیریت خبر و رسانه شهرداری تهران در خبرگزاری فارس