مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 آبان 1401 ساعت 09:022022-10-25سياسي

3 دهه بی صداقتی اصلاح طلبان با جنبش دانشجویی


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، این روزنامه نوشت: یکی از ویژگی های اعتراضات 1401 را می توان بازگشت دانشگاه به سیاست دانست، چنان که پس از انتخابات سال 1396 را می توان سال قهر دانشگاه با سیاست نام نهاد.

- روزنامه زنجیره ای اعتماد کشاندن اغتشاش مطلوب برخی محافل سیاسی به دانشگاه را بازگشت دانشگاه به سیاست توصیف کرد!  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، این روزنامه نوشت: یکی از ویژگی های اعتراضات 1401 را می توان بازگشت دانشگاه به سیاست دانست، چنان که پس از انتخابات سال 1396 را می توان سال قهر دانشگاه با سیاست نام نهاد.

این بازگشت را به رغم میل برخی عناصر که دانشجوی آرام و استاد بی دردسر می پسندند باید به فال نیک گرفت و به استمرار و استحکام آن اندیشید، چراکه دانشگاه آرام مثل ساحل افتاده ای است که به مرور متعفن می شود و تعفن دانشگاه جامعه را به لجن می کشاند.

شهیدبهشتی به زیبایی این معنی را بیان کرده بود که سال ها قبل رهبر انقلاب مخالفان فعالیت سیاسی دانشجویان و جوانان و حتی دانش آمـوزان را لعنت کردند و گفتند: بنده دلم می خواهد این جوانان ما شما دانشجویان؛ چه دختر، چه پسر و حتی دانش آموزان مدارس روی ریزترین پدیده های سیاسی دنیا فکر کنید و تحلیل بدهید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 دهه بی صداقتی اصلاح طلبان با جنبش دانشجویی

3 دهه بی صداقتی اصلاح طلبان با جنبش دانشجویی