مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 آبان 1401 ساعت 20:072022-10-24سياسي

شعار زن زندگی آزادی در راستای اهداف والای انقلاب اسلامی است


رییس کل دادگستری استان گیلان شعار «زن، زندگی، آزادی» را مفهومی دینی و در راستای اهداف انقلاب اسلامی دانست و گفت: این شعار متناسب با فطرت بشری است و دشمنان بدون توجه به معنای آن و در جهت سوءاستفاده های جنسیتی به آن دامن می زنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی عصر امروز در نشست تعاملی رییس کل دادگستری و مسؤولان قضایی استان با مجموعه مدیریتی دانشگاه گیلان و برخی اساتید در سالن اجتماعات اداره کل دادگستری با اشاره به خصوصیات جوان و ویژگی های نسل جدید اظهار کرد: برای تعامل با دانشجویان باید خصوصیات نسل جوان و دانشجو را شناخته و از مسیر درست و مناسب برای اقناع آنان بهره بگیریم.

  وی با بیان اینکه در چندسال گذشته در بسیاری از کشورهای اروپایی موج های اعتراضات شدیدی مشاهده می شود، گفت: غرب با کمک امپراطوری رسانه ای، اعتراضات ایران را بزرگ جلوه می دهد تا با پوشاندن حقایق در پوشش تبلیغاتی وسیع به اهداف خود دست یابد.

  رییس کل دادگستری استان گیلان، شعار زن، زندگی، آزادی را مفهومی دینی و در راستای اهداف انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: این شعار متناسب با فطرت بشری است و دشمنان بدون توجه به معنای آن و در جهت سوءاستفاده های جنسیتی به آن دامن می زنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعار زن زندگی آزادی در راستای اهداف والای انقلاب اسلامی است

شعار زن زندگی آزادی در راستای اهداف والای انقلاب اسلامی است