موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - نقل و انتقالات پرسپوليس - قهرماني پرسپوليس - سازمان برنامه و بودجه - انتقالات پرسپوليس - افزايش حقوق بازنشستگان - دوره استعماري - پيشگيري از خيانت - روز ملي روستا - گلستان شهداي اصفهان - لوازم جانبي تلفن همراه - كارت منزلت سالمندان - نمايش مذهبي - تنگ فارياب - جاده امامزاده داوود - سرمربي ملوان - معاون عمليات آتش نشاني مشهد - كار دانشجويي - پيمان شانگهاي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 آبان 1401 ساعت 16:272022-10-24حوادث

چرا منافقین به خون «امامقلی» تشنه بودند؟/ روایت مردی که کودک کشی را تاب نمی آورد


خبرگزاری فارس چهارمحال و بختیاری؛ نرجس سادات موسویاول دی ماه سال 1360 بود هوا سوز عجیبی داشت ابرهای سیاه سقف آسمان را پر کرده بود اما انگار آسمان قصد باریدن نداشت؛ اشک هایش یخ بسته بود و روی صورتش جا خوش کرده بود و هنوز باور نداشت لحظه خداحافظی و وداع با امام(ع) است اما به یکباره صدای مهیب انفجارِ نارنجک، بغض آسمان را ترکاند و چهارراه خواجه ربیع مشهد پر از خون شد.

امامقلی و مجتبی در خون می غلتیدند، امامقلی غلتی زد و نگاهش را به سمت گنبد طلای امام رضا(ع) چرخاند و لبخندی گوشه لبش جا خوش کرد.

از کودکی کفن پوش امام رضا(ع) شده بود و نمی دانم در آخرین وداع در خلوت خود با امام چه گفته بود که هنوز از حرم دور نشده، مورد اصابت نارنجک منافقین قرار گرفت.

زن جوان چادرش را روی سر بچه اش کشید تا صحنه خون بار را نبیند و مغازه دارها کرکره مغازه را پایین می کشیدند تا در امان باشند.

یک سال نشده بود که سازمان منافقین به صورت رسمی دستور به حمله مسلحانه و کشتار جمعی داده بود و بدون پرده پوشی از کشتارها با عنوان های اعدام انقلابی و یا آتش مهر خلق صحبت می کرد اما مگر امامقلی که بود که نامش در لیست سیاه منافقین قرار گرفته بود.

امامقلی در سن 25 سالگی در سال 1349 برای دیدن دوره یک ساله از طرف کارخانه ذوب آهن اصفهان عازم شوروی شد اما نبوغ وی باعث شد این دوره در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا منافقین به خون «امامقلی» تشنه بودند؟/ روایت مردی که کودک کشی را تاب نمی آورد

چرا منافقین به خون «امامقلی» تشنه بودند؟/ روایت مردی که کودک کشی را تاب نمی آورد