مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 آبان 1401 ساعت 13:372022-10-24اجتماعي

مشاوره تحصیلی با «برنامه یادگیری هفتگی» در فیلیمو مدرسه


فیلیمو مدرسه با اضافه کردن بخش «برنامه یادگیری هفتگی» به پلتفرم، امکان درس خواندن با برنامه ریزی ویژه را برای دانش آموزان فراهم کرده است.

- مشاوره تحصیلی با برنامه یادگیری هفتگی در فیلیمو مدرسه فیلیمو مدرسه با اضافه کردن بخش برنامه یادگیری هفتگی به پلتفرم، امکان درس خواندن با برنامه ریزی ویژه را برای دانش آموزان فراهم کرده است.

برنامه یادگیری هفتگی قابلیت جدید فیلیمو مدرسه/ مشاوره تحصیلی با برنامه یادگیری هفتگی در فیلیمو مدرسه فیلیمو مدرسه با اضافه کردن بخش برنامه یادگیری هفتگی به پلتفرم، امکان درس خواندن با برنامه ریزی ویژه را برای دانش آموزان فراهم کرده است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی فیلیمو مدرسه، به تازگی بخش جدیدی با عنوان برنامه یادگیری هفتگی به این پلتفرم اضافه شده است.

در این بخش، هر هفته یک برنامه یادگیری تحصیلی برای دانش آموزان هر پایه تدوین می شود که کاربران با استفاده از آن می توانند با برنامه ریزی دقیق تری به یادگیری دروس و مرورشان بپردازند.

 این برنامه هفتگی در قالب ویدیوهای جذاب در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد تا دانش آموزان را وارد یک روند سرگرم آموزی کند.

جریانی که باعث می شود تا دانش آموز با انگیزه بیشتری یادگیری را دنبال کند و از سوی دیگر والدین هم در جریان جزییات این روند قرار بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاوره تحصیلی با «برنامه یادگیری هفتگی» در فیلیمو مدرسه

مشاوره تحصیلی با «برنامه یادگیری هفتگی» در فیلیمو مدرسه