مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 آبان 1401 ساعت 11:322022-10-24اقتصادي

اخطار شورای رقابت به شرکت راه آهن


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، شورای رقابت اعلام کرد: علی رغم تهیه و تصویب دستورالعمل تعیین نرخ خدمات لوکوموتیوهای بخش خصوصی توسط شورای رقابت و ابلاغ آن به شرکت راه آهن در سال 1400، - شورای رقابت طی مکاتبه ای در 19 مهرماه، به شرکت ملی راه آهن درباره اجرا نکردن دستورالعمل تعیین نرخ خدمات لوکوموتیوهای بخش خصوصی اخطار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، شورای رقابت اعلام کرد: علی رغم تهیه و تصویب دستورالعمل تعیین نرخ خدمات لوکوموتیوهای بخش خصوصی توسط شورای رقابت و ابلاغ آن به شرکت راه آهن در سال 1400، این دستورالعمل هنوز به اجرا نرسیده است.

همین امر موجبات تشدید انحصار و آسیب کیفیت خدمات ارائه شده در بازار حمل و نقل خدمات ریلی را فراهم کرده است.

بر همین اساس شورای رقابت طی مکاتبه ای در 19 مهرماه، به شرکت ملی راه آهن درباره اجرا نکردن دستورالعمل تعیین نرخ خدمات لوکوموتیوهای بخش خصوصی اخطار داد.

با توجه به انحصاری بودن شبکه اصلی راه آهن و نقش مسلط شرکت ملی راه آهن در ارائه خدمات در بازار حمل و نقل ریلی، تهیه دستورالعمل تعیین نرخ خدمات لوکوموتیوهای بخش خصوصی در سال 1391 در شورای رقابت کلید خورد و علی رغم بازنگری در سال 1399 و ابلاغ به شرکت راه آهن در سال 1400، هنوز به اجرا نرسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخطار شورای رقابت به شرکت راه آهن

اخطار شورای رقابت به شرکت راه آهن