مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 آبان 1401 ساعت 10:272022-10-24سياسي

محمد کاسبی: به کسانی نیاز داریم که عاشق انقلاب هستند


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، دختر محمد کاسبی که به نمایندگی از پدر خود در این مراسم حضور داشت، در سخنانی مطرح کرد: از تمام کسانی که پدر بیمارم را دعا و ما را یاد کردند، - در دومین شب سینمایی سوره از محمد کاسبی، منوچهر محمدی و امرالله احمدجو به بهانه سال ها فعالیت در عرصه سینمای انقلاب اسلامی تجلیل شد.

دومین محفل سالانه خانواده سینماگران حوزه هنری به بهانه آغاز دهه پنجم حیات سینمایی سوره و با محوریت پاسداشت بزرگان و چهره های ماندگار سینمای انقلاب اسلامی همراه با رونمایی از هویت نشان جدید سازمان سینمایی سوره 29 مهرماه در محوطه حوزه هنری برگزار شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، دختر محمد کاسبی که به نمایندگی از پدر خود در این مراسم حضور داشت، در سخنانی مطرح کرد: از تمام کسانی که پدر بیمارم را دعا و ما را یاد کردند، تشکر می کنم.

باز هم از شما عزیزان می خواهم برای پدرم دعا کنید تا شاید دوباره بتواند به سینما بازگردد و در آثار مختلف بازی کند.

همچنین محمد کاسبی در بخشی از پیام ویدئویی خود که برای این مراسم ضبط شده بود، گفت: حوزه هنری در اوایل انقلاب اسلامی با عنوان سپاه پاسداران فرهنگ و اندیشه انقلاب اسلامی با تلاش های زنده یاد فرج الله سلحشور تاسیس شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمد کاسبی: به کسانی نیاز داریم که عاشق انقلاب هستند

محمد کاسبی: به کسانی نیاز داریم که عاشق انقلاب هستند