مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 آبان 1401 ساعت 10:222022-10-24سياسي

سومین کنگره سرداران و شهدای بشرویه برگزار می شود


سرهنگ مهدی حسنی، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بشرویه در گفت وگو با خبرنگار فارس از بیرجند با اشاره به برگزاری سومین کنگره سرداران و 154 شهید این شهرستان اظهار داشت: برای برگزاری این کنگره از بهمن ماه سال گذشته برنامه ریزی ها آغاز شده و از جمله اهداف آن ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سطح شهرستان، ایجاد روحیه امید با استفاده از تجربیات دفاع مقدس، تجلیل از مقام شهید و شهادت و آشنایی جوانان و نوجوانان با فرهنگ ایثار و شهادت بوده است.

وی با اشاره به رونمایی از کتاب خاطرات شهدای این شهرستان گفت: یکی از مهم ترین کاری که در قالب خاطرات رزمندگان و اسناد هشت سال دفاع مقدس شهرستان در راستای برگزاری این کنگره صورت گرفته رونمایی از کتابی با جمع آوری تقریبا هزار سند و بالغ بر 300 خاطره از رزمندگان این شهرستان بوده است.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بشرویه با بیان اینکه برای فرهنگ سازی فرهنگ ایثار و شهادت با برگزاری جلسات و همایش های مختلف با موضوع فرهنگ شهید و شهادت یادواره های شهدای اقشار مختلف در سطح شهرستان و همچنین یادواره عملیات هایی که رزمندگان شخرستان در آن بیشترین نقش را داشته اند برگزار شده است.

حسنی ادامه داد: برگزاری جلسه آبروی محله در سطح محلات و روستاهای شهرستان، برگزاری شب شعر با محوریت دفاع مقدس و با یاد و خاطره شهدا، برگزاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین کنگره سرداران و شهدای بشرویه برگزار می شود

سومین کنگره سرداران و شهدای بشرویه برگزار می شود