مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 آبان 1401 ساعت 09:272022-10-24اقتصادي

آب سد طالقان در تمام شبکه آبرسانی آبیک جریان دارد


مدیر شرکت آبفای شهرستان آبیک با اشاره به خارج کردن دو حلقه چاه آب از مدار شبکه آبرسانی شهر آبیک، از بهره مندی تمام مردم نقاط این شهر از آب سد طالقان خبر داد.

- اسماعیل رحیمی در گفت و گو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار کرد: پس از افتتاح طرح آبرسانی از سد طالقان به شهر آبیک در شهریور ماه امسال، به دلیل اینکه نقاط جنوبی شهر از این آب برخوردار نبودند دو حلقه چاه آب در مدار شبکه آبرسانی قرار داشت.

وی افزود: پس از اجرای عملیات شرکت آبفای استان قزوین برای انتقال آب سد طالقان به مناطق جنوبی شهر آبیک همچون بنیاد و شهرک های فردوس و خرم، دو چاه آب موجود از مدار آبرسانی خارج شد و در حال حاضر همه مناطق این شهر از آب باکیفیت سد طالقان برخوردار هستند.

مدیر شرکت آبفای شهرستان آبیک ادامه داد: هم اکنون میزان نیترات و سختی و.

آب شرب شهر آبیک نسبت به گذشته و آب شرب مصرفی از چاهها به هیچ عنوان قابل مقایسه نیست و سطح بسیار پایینی دارد و آب از کیفیت بسیار مطلوب و بالایی برخوردار است.

رحیمی اضافه کرد: آب سد طالقان در تمام شبکه آبرسانی شهر آبیک در جریان است و در هیچ نقطه ای از شهر، از آب چاه استفاده نمی شود.

وی خاطر نشان کرد:  با توجه به اینکه شبکه برخی از نقاط شهر آبیک فرسوده است به محض اطلاع گزارش های مردمی مبنی بر شکستگی، اکیپ های امداد شرکت آبفای شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب سد طالقان در تمام شبکه آبرسانی آبیک جریان دارد

آب سد طالقان در تمام شبکه آبرسانی آبیک جریان دارد