مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 آبان 1401 ساعت 23:522022-10-23پزشكي

هر آنچه باید درباره واکسن آنفلوآنزا بدانید


توصیه اصلی این است افرادی که در معرض خطر هستند حتما واکسن آنفلوآنزا را دریافت کنند، حال این گروه های در معرض خطر شامل افراد مسن و زیر پنج سال است.

- معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان توصیه کرد: اگر مقدور است همه افراد جامعه واکسن آنفلوآنزا را تزریق کنند به طوریکه بهتر است از اواخر تابستان به ویژه تا اواخر مهرماه واکسن را دریافت کنند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان، فاطمه ترکمان اسدی افزود: واقعیت موجود جامعه ما به همه این اجازه را نمی دهد که این واکسن را تزریق کنند اما توصیه اصلی این است افرادی که در معرض خطر هستند حتما واکسن آنفلوآنزا را دریافت کنند، حال این گروه های در معرض خطر شامل افراد مسن و زیر پنج سال است.

  ترکمان اسدی ادامه داد: تاکید می شود افرادی که چاق هستند یعنی شاخص توده بدنی آنها بالای 40 است، نیز به این علت که اگر به آنفلوآنزا مبتلا شوند ممکن است عوارض جدی به ویژه عوارض تنفسی را تجربه کنند، واکسن را دریافت کنند.

  وی با بیان اینکه گروه مهم دیگر خانم های باردار هستند که تاکید می شود حتما واکسن را در یافت کنند اما اغلب مقاومت می کنند، اضافه کرد: گروه دیگر افراد با بیماری های زمینه ای و دارای پیوند اعضاء، افرادی که شیمی درمانی می شوند یا داروهایی مصرف می کنند که سیستم ایمنی بدن را ضعیف می ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر آنچه باید درباره واکسن آنفلوآنزا بدانید

هر آنچه باید درباره واکسن آنفلوآنزا بدانید