مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 آبان 1401 ساعت 15:122022-10-23پزشكي

پیش بینی زمان مرگ از طریق نحوه راه رفتن توسط دانشمندان


پیش بینی های مربوط به مرگ در آینده که توسط مدل پژوهشگران انجام شد در 72 درصد مواقع پس از یک سال و 73 درصد پس از پنج سال درست بود.

- همه ما در نهایت می میریم، اما آیا می دانستید که چه زمانی در معرض خطر مرگ قرار می گیرید: تنها بر اساس راه رفتن؟ نتیجه یک مطالعه تازه نشان می دهد که اندازه گیری های انجام شده از طریق حسگرهای حرکتی مچ دست می تواند برای پیش بینی خطر مرگ و میر تا پنج سال پیش رو مورد استفاده قرار گیرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفرارو به نقل از دیلی بیست، به عنوان یکی از بزرگترین اعتبارسنجی های فناوری قابل پوشیدن تا به امروز مطالعه تازه صورت گرفته امکان استفاده از سیستم تشخیص حرکت در تلفن های هوشمند را برای بررسی سلامت بیمار بدون نیاز به مراجعه حضوری به مطب پزشک تقویت می کند.

  این مطالعه که نتیجه آن روز پنجشنبه در ژورنال PLOS Digital Health منتشر شد با استفاده از داده های بیش از 100 هزار شهروند بریتانیایی از بانک زیستی بریتانیا که جمع آوری اطلاعات سلامت و بیومتریک از شرکت کنندگان در سال 2006 آغاز شد و تا 14 سال پس از آن ادامه یافت انجام شده است.

از روی داده های یک هفته ای حسگر مچ دست پژوهشگران دانشگاه ایلینوی مدلی را طراحی کردند که شتاب فرد و مسافت طی شده را به قطعات شش دقیقه ای کاهش می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی زمان مرگ از طریق نحوه راه رفتن توسط دانشمندان

پیش بینی زمان مرگ از طریق نحوه راه رفتن توسط دانشمندان