مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 آبان 1401 ساعت 13:222022-10-23اقتصادي

ایجاد بیش از 3800 فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد سمنان


مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: در هفت ماه سال جاری، سه هزار و 849 فرصت شغلی برای مددجویان این استان با ارائه تسهیلات اشتغال زایی، مشاوره و راهنمای شغلی ایجاد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علی بحیرایی، مدیرکل کمیته امداد استان سمنان ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: یکی از راه های موثر در توانمندسازی مددجویان، ایجاد فرصت شغلی برای آنها است.

وی گفت: سه هزار و 849 فرصت شغلی در هفت ماه سال جاری با پرداخت تسهیلات اشتغال زایی برای مددجویان کمیته امداد استان سمنان ایجاد شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان ادامه داد: عمده مشاغل ایجادشده برای مددجویان این نهاد در قالب طرح های خدماتی، دام پروری، کشاورزی، صنایع دستی، صنعتی و معدنی و شیلات و مشاغل نوین بوده است.

بحیرایی افزود: 270 نفر از مددجویان و افراد نیازمند جویای کار در استان سمنان از طریق معرفی به کاریابی ها مشغول به کار شدند.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 9 هزار و 601 درخواست برای اشتغال به دفاتر کمیته امداد استان سمنان ارائه شده است، گفت: 7 هزار و 32 مشاوره شغلی و یک هزار و 522 آموزش مهارتی به این افراد ارائه شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان بیان کرد: پس از احصا و استعدادسنجی، این افراد با راهنمای راهبران شغلی و مراکز تخصصی اشتغال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد بیش از 3800 فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد سمنان

ایجاد بیش از 3800 فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد سمنان