مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 آبان 1401 ساعت 12:522022-10-23اقتصادي

قاچاقچیان چوب در کرمانشاه به گوش باشند؛ گذشتی در کار نیست


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه به عنوان نماینده تمام نسل ها برای حفظ هر آنچه که متعلق به آن هاست، گفت: هیچ گذشتی نسبت به متخلفین عرصه های منابع طبیعی نخواهیم داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، انشالله کولانی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران ضمن هشدار به قاچاقچیان چوب در استان، اظهار کرد: طی سنوات گذشته چوب و حتی زغال مورد نیاز کشور از جنگل های شمال تأمین و به صورت سهمیه ای به استان ها ارسال می شود، اما طی دو سال گذشته این بهره برداری ممنوع شده و همین امر زمینه هجوم قاچقچیان چوب و زغال را به سمت جنگل های زاگرس فراهم کرده است.

وی افزود: همکاران حفاظتی با تلاش مضاعف و استمرار مأموریت های خود در طول شبانه روز در عرصه های گسترده استان (بیش از یک میلیون و 700 هزار هکتار) حضور دارند.

 مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه تصریح کرد: همکاران این روزها دستگیری افرادی را دارند چون عرصه با آن ها تنگ شده با خودروهای سواری اقدام به قاچاق چوب کرده ولی با این وجود دستگیر شده به طوریکه روز گذشته قاچاقچیان چوب و زغال با ورود به منابع طبیعی شهرستان کرمانشاه اقدام به ضرب و جرح تعدادی از همکاران کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاچاقچیان چوب در کرمانشاه به گوش باشند؛ گذشتی در کار نیست

قاچاقچیان چوب در کرمانشاه به گوش باشند؛ گذشتی در کار نیست