مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 آبان 1401 ساعت 12:072022-10-23اقتصادي

اختلافات مرزی چهارمحال و بختیاری با دیگر استان ها بررسی می شود


رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به اختلافات مرزی بین چهارمحال و بختیاری و استان های همجوار گفت: هفته آتی معاون کاداستر و املاک با تیمی جهت تعیین تکلیف اختلافات مرزی استانی و شهرستانی عازم چهارمحال و بختیاری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حسن بابایی صبح امروز در سفر به استان چهارمحال و بختیاری و در دیدار با استاندار گفت: از اهداف مهم این سفر کاداستر کشاورزی و عملیاتی کردن حدنگاری است.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ادامه داد: کاداستر از عوامل مهم توسعه شهری و روستایی، صنعت و کشاورزی است، همچنین با کمک این طرح به صدور سند، بهترین وثیقه برای تسهیلات بانکی فراهم می شود.

صدور رایگان سند برای روستایی های چهارمحال و بختیاری وی با بیان اینکه در بحث اراضی روستایی استان خوب عمل شده است، تشریح کرد: با تخصیص اعتبار ویژه برای تسریع این کار هزینه نقشه برداری تمامی 940 روستای استان تأمین و با توجه به تفاهم نامه ای که با بنیاد مسکن انجام شده است، بدون هیچ هزینه ای به مردم روستا سند داده می شود.

بابایی در ادامه با اشاره به اختلافات مرزی بین چهارمحال و بختیاری و استان های همجوار افزود: هفته آتی معاون کاداستر و املاک با تیمی جهت تعیین تکلیف اختلافات مرزی استانی و شهرستانی عازم چهارمحال و بختیاری خواهد شد تا ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلافات مرزی چهارمحال و بختیاری با دیگر استان ها بررسی می شود

اختلافات مرزی چهارمحال و بختیاری با دیگر استان ها بررسی می شود