مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 آبان 1401 ساعت 11:122022-10-23اقتصادي

منازل سیل زدگان با مشارکت بنیاد مسکن، دولت و شهروندان ساخته می شود


اعتبار مورد نیاز برای ساخت منازل سیل زدگان، بخشی توسط بنیاد مسکن و بخشی نیز با کمک های دولتی و بخش دیگر با استفاده از ظرفیت شهروندان انجام می شود.

- محمد حیدری منش فرماندار فیروزکوه در حاشیه برگزاری نشست رسیدگی به مشکلات روستاهای سیل زده شهرستان فیروزکوه به ویژه روستای مزداران اظهار کرد: بخش مطالعات بنیاد مسکن تحقیقات کاملی برای ساخت واحدهای جدید انجام داده و علاوه بر آن با هماهنگی آب منطقه ای، بارش های یک هزار ساله و مسیرهای سیل گیر به وسیله نرم افزار بررسی شده است.

وی گفت: با توجه به بحرانی که در ابتدای سیل به وجود آمد چندین نفر از اهالی در روستاهای اطراف و شهرستان اسکان داده شدند، اسکان موقت کانکس هم در اختیار چند نفر از اهالی قرار گرفت و بقیه اهالی هم در نقاط دیگری که ظرفیت داشتند اسکان یافتند.

فرماندار فیروزکوه با بیان اینکه آوار برداری در بیشتر نقاط روستای مزداران انجام شده است، خاطرنشان کرد: آواربرداری محل هایی که کاملا باید تخریب شود باقی مانده که همزمان با ساخت، آواربرداری انجام می شود.

فرماندار شهرستان فیروکوه ادامه داد: توزیع اثاثیه بین کسانی که دچار مشکل شدند در این جلسه با حضور نمایندگان روستا جمع بندی و اقدامات لازم انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منازل سیل زدگان با مشارکت بنیاد مسکن، دولت و شهروندان ساخته می شود

منازل سیل زدگان با مشارکت بنیاد مسکن، دولت و شهروندان ساخته می شود