مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 آبان 1401 ساعت 09:372022-10-23دانش

نهمین کرسی آزاداندیشی با موضوع «دانشگاه و سبک زندگی دانشجویی» برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نهمین کرسی آزاداندیشی با موضوع «دانشگاه و سبک زندگی دانشجویی» روز دوشنبه 2 آبان ماه از ساعت 10 تا 12 در تالار امیر کبیر برگزار خواهد شد.

- نهمین کرسی آزاداندیشی با موضوع دانشگاه و سبک زندگی دانشجویی برگزار می شود کرسی آزاداندیشی با موضوع دانشگاه و سبک زندگی دانشجویی روز دوشنبه 2 آبان ماه برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نهمین کرسی آزاداندیشی با موضوع دانشگاه و سبک زندگی دانشجویی روز دوشنبه 2 آبان ماه از ساعت 10 تا 12 در تالار امیر کبیر برگزار خواهد شد.

نهمین کرسی آزاداندیشی با حضور دکتر رضا نوروز زاده استاد دانشگاه پیام نور و دکتر سید مهدی آقاپور مدرس دانشگاه تهران خواهد بود.

علاقه مندان برای شرکت در این نشست می توانند از طریق اتاق مجازی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران به نشانی شبکه اینترنتی دانشگاه تهران به نشانی https://tv.

ut.

ac.

ir/live اقدام کنند.

اعضای هیئت علمی جهت بهره مندی از امتیاز ماده 1 آیین نامه ارتقا، مشخصات، نام دانشکده و عنوان نشست را به پست الکترونیکی معاونت فرهنگی و اجتماعی به نشانی Cultural@ut.

ac.

ir ارسال کنند.

 


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهمین کرسی آزاداندیشی با موضوع «دانشگاه و سبک زندگی دانشجویی» برگزار می شود

نهمین کرسی آزاداندیشی با موضوع «دانشگاه و سبک زندگی دانشجویی» برگزار می شود