مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 آبان 1401 ساعت 03:572022-10-23بين الملل

فروش یک بندر یمن توسط مزدور اماراتی به عربستان سعودی


معاون پیشین استاندار المهره خبر داد که یکی از مزدوران وابسته به امارات، بندر «قشن» در این استان را به عربستان سعودی فروخته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، علی سالم الحریزی ، رییس کمیته تحصن مسالمت آمیز در استان المهره و  معاون پیشین استاندار در این استان از چپاول مزدوران اماراتی و سعودی در خاک این کشور به شدت انتقاد کرد.

پایگاه خبری انصارالله به نقل از الحریزی گزارش داد، یکی از سرکرده های نهاد موسوم به المجلس الانتقالی الجنوبی (شورای انتقالی جنوب) که وابسته به امارات است، بندر قشن واقع در المهره را به چندی پیش گفت که سفر سفیر آمریکا به استان های المهره و حضرموت در چارچوب تلاش واشنگتن برای تسلط بر چاه های نفت و بنادر یمن است.

 بن حبتور در دیدار با استانداران حضرموت و المهره تصریح کرد، باید با توطئه های اشغالگر در استان ها و مناطق اشغالی مقابله کرد.

وی در ادامه مقاومت مردمی در این دو استان و مقابله آنها با اشغالگر سعودی و پروژه های آن در راستای نقض حاکمیت یمن را ستود و گفت، سفر سفیر آمریکا به المهره و حضرموت برای تسلط بر چاه های نفت و بنادر در نوار جنوبی یمن و بخشی از ساحل غربی است.

پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش یک بندر یمن توسط مزدور اماراتی به عربستان سعودی

فروش یک بندر یمن توسط مزدور اماراتی به عربستان سعودی