مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 آبان 1401 ساعت 00:322022-10-22سياسي

جواد منصوری: اپوزیسیون از سال 78 توهم براندازی دارد


سال 78 یکی از روزنامه های عربی منطقه بیان کرده بود درحال مشاهده انقلابی به سبک انقلاب 57 هستیم.

از آن موقع تا الآن هر موقع که در کشور اتفاقی می افتد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری فارس، اتفاقات اخیر در فضای هزار رنگ مجازی و در ذهن بعضی از مردم ساده لوح، چنین چیزی را القا کرد که کشور شاهد یک نهضت اجتماعی منتهی به انقلاب است.

هرچند انقلاب، واجد مختصات و نشانه هایی است که حتی اعتراض منهای اغتشاش هم بدان شباهتی ندارد و به منظور اصلاح ساختار فعلی رخ می دهد.

با این حال به منظور بررسی اصالت ادعای انقلاب بودن اعتراضات اخیر ، بدون آن که پیش داوری و سوگیری داشته باشیم با جواد منصوری، آن را می خوانیم.

جواد منصوری ضد انقلاب از سال 78  برای دل خوشی خودش، توهم انقلاب و براندازی نظام دارد اتفاقات اخیر در ذهن عده ای رسانه زده و زودباور چنین القا کرد که جامعه درگیر یک نهضت اجتماعی منتهی به انقلاب است.

آیا این ادعا با حقیقت واقعی جامعه انطباق دارد؟ ادعای انقلاب جدید و سرنگونی نظام جمهوری اسلامی ایران حرف جدیدی نیست که تعلق به امروز و دیروز باشد، از آغاز انقلاب اسلامی تا به حال در مواقع مختلف این قبیل سخنان و اشکال گوناگون بیان شده است و دستگاه های رسانه ای و مطبوعاتی هم این موضوع را بازتاب داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جواد منصوری: اپوزیسیون از سال 78 توهم براندازی دارد

جواد منصوری: اپوزیسیون از سال 78 توهم براندازی دارد