مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مهر 1401 ساعت 22:422022-10-22ورزشي

توکلی زاده: کشورمان با یک جنگ جهانی سایبری روبه رو است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، توکلی زاده، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در مجمع ماهانه اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: - معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: کشورمان در یک جنگ سایبری گسترده یا به تعبیری با جنگ جهانی سایبری روبه رو است که محوریت آن دو مجموعه مرکز اعتدال در عربستان و مرکز لیبرتی در آلبانی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، توکلی زاده، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در مجمع ماهانه اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: جامعه ی اسلامی دانشجویان همچون گذشته در فتنه ها جریان را درست تشخیص داده و در خط مقدم این عرصه حضور دقیق و به موقعی داشته است که این همان چیزی است که از یک تشکل دانشجویی انتظار می رود.

وی افزود: آنچه که در کشور ما در حال وقوع است، از دیدگاه کارشناسان و تحلیلگران مختلف، دارای جنبه جامعه شناسی، اقتصادی، امنیتی، رسانه ای، فرهنگی است.

از طرفی مقایسه آنچه که در ایران درحال وقوع است با اتفاقات اخیر روسیه، دارای شباهت هایی است به عنوان مثال چندی پیش تیم ملی روسیه از مسابقات جام جهانی 2022 قطر حذف شد.

متشابه پروژه ای که برای تیم ملی ایران نیز در حال اجراست تا از حضور در جام جهانی فوتبال حذف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توکلی زاده: کشورمان با یک جنگ جهانی سایبری روبه رو است

توکلی زاده: کشورمان با یک جنگ جهانی سایبری روبه رو است