مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مهر 1401 ساعت 14:022022-10-22ورزشي

با حضور مدیر موزه المپیک کشورمان برگزار شد ؛ مجمع عمومی شبکه موزه های المپیک


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ هفدهمین مجمع عمومی شبکه موزه های المپیک طی روزهای 27 الی 29 مهر ماه به میزبانی موزه المپیک لوزان و با حضور اعضا به صورت حضوری و مجازی برگزار شد و طی آن هایده صیرفی مدیر موزه المپیک .

- با حضور مدیر موزه المپیک کشورمان برگزار شد ؛ مجمع عمومی شبکه موزه های المپیک هایده صیرفی مدیر موزه المپیک کشورمان در مجمع عمومی شبکه موزه های المپیک به صورت مجازی شرکت کرد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ هفدهمین مجمع عمومی شبکه موزه های المپیک طی روزهای 27 الی 29 مهر ماه به میزبانی موزه المپیک لوزان و با حضور اعضا به صورت حضوری و مجازی برگزار شد و طی آن هایده صیرفی مدیر موزه المپیک کشورمان نیز به صورت مجازی در این نشست سه روزه حضور پیدا کرد .

در این مجمع مباحث مختلف در زمینه موزه ، جنبش المپیک ، آموزش و پژوهش ، نحوه نمایش اشیا و موارد تخصصی موزه داری مطرح و توسط اعضا مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

  مقر دایمی شبکه موزه های المپیک به عنوان متولی اصلی موزه های المپیک جهان در موزه المپیک لوزان واقع شده و تاکنون موزه های المپیک 40کشور به عضویت این شبکه پذیرفته شده اند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با حضور مدیر موزه المپیک کشورمان برگزار شد ؛ مجمع عمومی شبکه موزه های المپیک

با حضور مدیر موزه المپیک کشورمان برگزار شد ؛ مجمع عمومی شبکه موزه های المپیک