مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مهر 1401 ساعت 12:322022-10-22پزشكي

طرز تهیه ترشی لیته فوری به روش بازاری


ترشی لیته ازجمله ترشی های بسیار پرطرفدار و سنتی ایرانی است که در کنار انواع غذا سرو می شود و بسیار اشتها برانگیز و خوشمزه است.

- سیاه دانه: 1 قاشق غذاخوری نکات مربوط به مواد اولیه طرز تهیه ادویه مخصوص ترشی ادویه ترشی مخلوطی از چند ادویه است که عطر و طعم بی نظیری به ترشی می دهند.

ادویه ترشی را می توانید از عطاری ها و یا فروشگاه های مواد غذایی معتبر تهیه کنید؛ همچنین می توانید ادویه ترشی را خودتان در منزل تهیه کنید.

برای تهیه ادویه مخصوص ترشی همه ادویه های زیر را با هم مخلوط کنید: پودر تخم گشنیز: 5 قاشق چای خوریپودر گلپر: 1 قاشق چای خوری پودر دارچین: 1 قاشق چای خوری پودر زیره سبز: 2 قاشق چای خوری پودر جوز هندی: نصف قاشق چای خوری فلفل سیاه: 1 قاشق چای خوری فلفل قرمز: 1 قاشق چای خوری پودر رازیانه: 1 قاشق چای خوری ترکیب پودر مرزه، ترخان، گشنیز و نعناع خشک: 2 قاشق چای خوری نکات مربوط به فلفل ترشی فلفل سبز سرشار از مواد مغذی و ویتامین c است که در تقویت سیستم ایمنی، جلوگیری از گرفتگی رگ های قلب، کنترل دیابت، پاک سازی ریه و افزایش اشتها نقش مهمی دارد.

فلفل هالوپینو یکی از خوشمزه ترین انواع فلفل سبز است که طعم تند و طبع گرمی دارد و برای تهیه انواع ترشی گزینه بسیار مناسبی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرز تهیه ترشی لیته فوری به روش بازاری

طرز تهیه ترشی لیته فوری به روش بازاری