مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مهر 1401 ساعت 10:272022-10-22دانش

لغو مناظره انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در حالی که قرار بود انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران ساعت 11 روز شنبه 30 مهر برنامه مناظره و کرسی آزاد اندیشی در تالار شهید چمران دانشکدگان فنی دانشگاه تهران برگزار کند؛ - انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران قرار بود امروز برنامه مناظره در تالار شهید چمران دانشکدگان فنی دانشگاه تهران برگزار کند اما ناگهان شب گذشته در کانال این تشکل دانشجویی خبر لغو برنامه منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در حالی که قرار بود انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران ساعت 11 روز شنبه 30 مهر برنامه مناظره و کرسی آزاد اندیشی در تالار شهید چمران دانشکدگان فنی دانشگاه تهران برگزار کند؛ اما به ناگهان دیشب در کانال این تشکل دانشجویی خبر لغو برنامه به دلیل فشارهای بیرونی منتشر شد.

پیگیری های خبرنگار خبرگزاری دانشجو نشان می دهد که لغو برنامه از سوی دانشگاه نبوده و خود تشکل انجمن اسلامی این برنامه را لغو کرده است.

به گفته منابع آگاه مجوز برنامه صرفا برای مناظره پیرامون مسئله حجاب بود؛ اما این تشکل دانشجویی قالب برنامه را به تریبون آزاد تغییر داده که فاقد مجوز بود البته که دانشگاه با این تغییر برنامه موافقت کرده است اما درخواست تغییر ساعت را از ساعت 11 به ساعت 13 را داشته ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو مناظره انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران

لغو مناظره انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران