مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 مهر 1401 ساعت 21:572022-10-21سياسي

سومین نشست کارگروه امنیت دریایی برگزار شد/ تاکید بر لزوم تامین امنیت در اقیانوس هند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سومین نشست کارگروه امنیت دریایی آیونز با حضور کشور های عضو اجلاس (آیونز) و به میزبانی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران این نشست که در این نشست نمایندگان نیرو های دریایی کشور های هند، - سومین نشست کارگروه امنیت دریایی با حضور کشور های عضو اجلاس آیونز و به میزبانی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سومین نشست کارگروه امنیت دریایی آیونز با حضور کشور های عضو اجلاس (آیونز) و به میزبانی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران این نشست که در این نشست نمایندگان نیرو های دریایی کشور های هند، پاکستان، تایلند، بنگلادش و پادشاهی عمان حضور داشتند.

امیر دریادار بلوچ معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش در این نشست خاطرنشان کرد: دسترسی مستقیم به آب های آزاد برای کشور های ساحلی فرصت بزرگی برای پیشرفت محسوب می شود که بهره برداری صحیح از آن افزایش ثروت ملی و رفاه را بدنبال خواهد داشت و این مهم در سایه وجود امنیت پایدار و همه جانبه رقم خواهد خورد.

دریادار بلوچ اضافه کرد: بین میزان تولید ناخالص ملی کشور ها و امنیت رابطه مستقیم وجود دارد لذا کشور ها می کوشند با اتخاذ تدابیر و تصمیمات لازم تولید ناخالص ملی خود را افزایش دهند که لازمه این فعالیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین نشست کارگروه امنیت دریایی برگزار شد/ تاکید بر لزوم تامین امنیت در اقیانوس هند

سومین نشست کارگروه امنیت دریایی برگزار شد/ تاکید بر لزوم تامین امنیت در اقیانوس هند