مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 مهر 1401 ساعت 20:572022-10-21بين الملل

آمریکا بمب افکن های فراصوت خود را در جزیره گوام مستقر کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از رویترز، ارتش آمریکا تأیید کرد که فرود و استقرار بمب افکن های B-1 B در قلمرو آبی آمریکا در جزیره گوام واقع در اقیانوس آرام، - در پیامی بازدارنده برای کره شمالی و اطمینان بخش به تایوان؛ آمریکا بمب افکن های فراصوت خود را در جزیره گوام مستقر کرد نیروی هوایی آمریکا در بحبوحه تشدید تنش ها با چین بر سر تایوان و احتمال آزمایش هسته ای کره شمالی، از استقرار بمب افکن های فراصوت B-1 B در جزیره گوام خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از رویترز، ارتش آمریکا تأیید کرد که فرود و استقرار بمب افکن های B-1 B در قلمرو آبی آمریکا در جزیره گوام واقع در اقیانوس آرام، به عنوان بخشی از رزمایش کارگروه بمب افکن انجام شده است.

ژنرال پَت رایدر، سخنگوی پنتاگون در پاسخ به این پرسش که آیا این عملیات با هدف مخابره پیامی به کره شمالی صورت گرفته، گفت: این به معنای ارسال این پیام است که آمریکا برای ایجاد بازدارندگی مقابل تحرکات احتمالی، در کنار متحدان و شرکای خود می ماند.

وی افزود: استقرار این بمب افکن ها همچنین با این هدف انجام شده که نشان دهیم آمریکا در هر زمان که بخواهد توانایی انجام عملیات های جهانی را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا بمب افکن های فراصوت خود را در جزیره گوام مستقر کرد

آمریکا بمب افکن های فراصوت خود را در جزیره گوام مستقر کرد