مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 مهر 1401 ساعت 17:022022-10-21اقتصادي

وجود 1.5 میلیون رأس دام سبک در استان سمنان/ مطالبات دامداران رسیدگی شود


استاندار سمنان با بیان اینکه بالغ بر یک میلیون و 500 هزار رأس دام سبک در این استان وجود دارد، گفت: مطالبات دامداران پیگیری و رسیدگی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دامغان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان بعدازظهر امروز در نشست تخصصی و دیدار صمیمانه با جمعی از بهره برداران و نمایندگان تشکل های تخصصی کشاورزی شهرستان دامغان که با حضور وزیر جهاد کشاورزی و استاندار سمنان برگزار شد، اظهار کرد: بالغ بر یک میلیون و 500 هزار رأس دام سبک در استان سمنان وجود دارد.

وی افزود: زمانی که طرح مردمی سازی یارانه ها اجرا شد، استان سمنان به عنوان استان معین تهران، روزانه 100 تن مرغ برای استان تهران تأمین کرد.

استاندار سمنان ادامه داد: طولانی ترین مسیر کوچ عشایر کشور متعلق به ایل سنگسری در استان سمنان است.

  هاشمی عنوان کرد: تأمین نهاده های دامی و خرید دام ترکیبی از خواسته ها و مطالبات دامداران استان سمنان است که باید مورد توجه قرار گیرد.

در این جلسه رییس و جمعی از اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی، علیزاده، نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی، ائمه جمعه دامغان و دیباج، بندرآبادی، فرماندار شهرستان دامغان و جمعی از مدیران کل اجرایی استان سمنان و رؤسای شهرستان دامغان حضور داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 1.5 میلیون رأس دام سبک در استان سمنان/ مطالبات دامداران رسیدگی شود

وجود 1.5 میلیون رأس دام سبک در استان سمنان/ مطالبات دامداران رسیدگی شود