مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 مهر 1401 ساعت 16:522022-10-21سياسي

مسئولان به وضعیت نابسامان درمانی شبانکاره رسیدگی کنند


امام جمعه شبانکاره خواستار رفع مشکل و کمبودات درمانی این منطقه شد و گفت: مردم واقعا نمی دانند به کجا پناه ببرند و درد خود را فریاد بزنند، از وضعیت اسفبار درمانی گلایه مندیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان دشتستان، حجت الاسلام محمد پردل در خطبه های امروز نماز جمعه شهر شبانکاره اظهار داشت: یکی از مهمترین و اساسی ترین مشکلات و نیازهای مردم بخش شبانکاره، کمبودات درمانی است که متأسفانه اصلا اوضاع با قید فوریت حل نمایند.

حجت الاسلام پردل با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با نخبگان تحصیلی، گفت: راه برون رفت از مشکلات کار جهادی و شبانه روزی است و بسیاری از مشکلات گذشته راهکار داشته اما به آن نپرداختند.

وی عنوان کرد: بسیاری از مشکلات ما در سال های گذشته، مشکلات مدیریتی بوده است و راهکار وجود داشته، امّا مدیریت ها به آن راهکار نپرداختند.

خطیب جمعه شبانکاره تصریح کرد: واضح است که همه مشکلات تحریم نیست، بلکه بی خیالی، بی کفایتی و بی لیاقتی مدیریتی بوده و مدیران گذشته دغدغه حل مشکلات را را نداشتند که به نوعی خیانت به مردم و مملکت بود.

امام جمعه شبانکاره افزود: استفاده و سپردن مسئولیت به مدیران گذشته که کارنامه و عملکرد خوبی هم نداشتند خسارت به نظام و مردم است، لذا مسئولیت ها را باید به جوانان تحصیل کرده، انقلابی، د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان به وضعیت نابسامان درمانی شبانکاره رسیدگی کنند

مسئولان به وضعیت نابسامان درمانی شبانکاره رسیدگی کنند