مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 مهر 1401 ساعت 14:572022-10-21فرهنگي

برنامه نمایش روز سوم جشنواره فیلم کوتاه تهران اعلام شد


سومین روز از سی ونهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران با نمایش فیلم های متنوع از ژانر های گوناگون دنبال می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از ستاد خبری سی و نهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران، این رویداد امروز جمعه 29 مهر در سومین روز اکران فیلم های کوتاه راهیافته به دو بخش ملی و بین الملل در پردیس سینمایی ملت میزبان علاقه مندان سینمای کوتاه است.

*برنامه نمایش فیلم های بین الملل در اولین سانس از روز سوم، از ساعت 13 تا 15 در سالن شماره دو از فیلم های بخش بین الملل فیلم های سالن دارودارم روی ژرمانیا ، آشفته ایام مبارک ، در میان کلمات ، فیلسوف ، نشانی و پنجره های قدیمی به نمایش در می آیند.

همچنین از ساعت 15:30 تا 17:30 سالن 2 وضع همیشگی ، تجربی به یاد و خاطر… ، داستانی روزهای بهار و داستانی روز مادر خواهد بود.

از ساعت 18 تا 20 هم در همین سالن فیلم های داستانی موش ، پویانمایی خانه خسران ، مستند فقط 10 واتز ، داستانی خاکستر ، تجربی متقاطر و داستانی آیفون از بخش بین الملل اکران می شود.

در ادامه از ساعت 20:15 تا 22 داستانی بالا افتادن به کارگردانی مریم بختیاری، تجربی اتاق آقای ون به کارگردانی احسان میرزایی، انیمیشن سمپاش ساخته فرنوش عابدی، داستانی دریچه ساخته مسعود حاتمی و داستانی نجان ساخته محمدمهدی باقری از آثار فیلمسازا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه نمایش روز سوم جشنواره فیلم کوتاه تهران اعلام شد

برنامه نمایش روز سوم جشنواره فیلم کوتاه تهران اعلام شد