مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 مهر 1401 ساعت 10:172022-10-21اقتصادي

آقایان مسئول! اجازه ندهید رخوت به صنعت استان رسوخ کند


برای رشد و توسعه همدان، بخش صنعت، معدن و تجارت باید از حالت انفعال و رخوت خارج شده و پویایی را بر ساختار خود حاکم کند تا بتواند استان را برای رونق صنعت و تحقق توسعه بسیج نماید.

- خبرگزاری فارس- همدان: با توجه به شرایط آب در استان و اولویت تأمین آب شرب، برای توسعه استان و ایجاد اشتغال دیگر نمی توانیم روی بخش کشاورزی حساب باز کنیم و همین مسأله از امروز باید مورد توجه قرار گیرد، بدون تردید ظرفیت هایی چون موقعیت مکانی، نیروی انسانی و .

باعث می شود بر روی صنعت حساب ویژه ای باز کنیم، صنعتی که می تواند ضمن ایجاد اشتغال، نیاز داخل را تأمین کند، به رشد جی دی پی کمک کند و از تورم جلوگیری نماید، البته بازارهای جهانی را وابسته کند و همین نکته می تواند عامل بازدارانده برای اعمال تحریم علیه ایران باشد.

اگرچه این سخنان از یک منظر ایده آل است اما ما در استان همدان نیاز جدی و مبرم داریم این مسأله را در رأس امور قرار دهیم، خوشبختانه در یک سال گذشته دولت سیزدهم برنامه های جدی و پیگیری های منظمی را برای تحقق این برنامه و رونق تولید به کار بسته و مسائل اقتصادی یکی از محورهای جدی سفر رییس دولت مردمی و قوی سیزدهم به استان ها بوده و همدان نیز از این مسأله جدا نیست؛ در شرایط تورمی و تنوع کالاهای خارجی، تولیدکنندگان راه سختی در پیش دارند و ما حداقل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقایان مسئول! اجازه ندهید رخوت به صنعت استان رسوخ کند

آقایان مسئول! اجازه ندهید رخوت به صنعت استان رسوخ کند