مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 مهر 1401 ساعت 10:122022-10-21سياسي

عضو خبرگان رهبری: مطالبات اغتشاشگران از روی شکم های سیر است


عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه مردم خوزستان سابقه دیرینه در مبارزه گسترده علیه بی حجابی دارند گفت: مردم خوزستان در زمان کشف حجاب اجباری رضاخان به مبارزات گسترده علیه بی حجابی پرداختند و تاکنون بر عقاید خود پایبند هستند.

- عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه مردم خوزستان سابقه دیرینه در مبارزه گسترده علیه بی حجابی دارند گفت: مردم خوزستان در زمان کشف حجاب اجباری رضاخان به مبارزات گسترده علیه بی حجابی پرداختند و تاکنون بر عقاید خود پایبند هستند.

یکی از نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: هدف اصلی از اغتشاشات اخیر، مقابله با ایران مقتدر است و لذا آمریکا و رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از پیشرفت ایران در تمامی عرصه ها دست به طراحی چنین دسیسه هایی می زنند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، آیت اله محسن حیدری روز پنجشنبه در دیدار فرمانده سپاه ناحیه دشت آزادگان و جمعی از پاسداران این ناحیه با وی، در مسجد ابوطالب حوزه علمیه الغدیر اهواز بیان کرد: اینکه در خوزستان و به ویژه مناطق عرب نشین آن خبری از اغتشاشات نبود، دو دلیل واضح دارد، اول اینکه نسبت بالای دینداری و تعصب نسبت به دین، خانواده و حجاب این مردم است.

  وی ادامه داد: دلیل دوم آن است که مطالبات اغتشاشگران از روی شکم های سیر آنهاست و از این جهت مردم خوزستان مطالبات واقعی و مهم تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو خبرگان رهبری: مطالبات اغتشاشگران از روی شکم های سیر است

عضو خبرگان رهبری: مطالبات اغتشاشگران از روی شکم های سیر است