مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 مهر 1401 ساعت 20:322022-10-20اقتصادي

نصب 55 بویه پلی اتیلن در آب‎ های استان بوشهر شروع شد


معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: عملیات نصب 55 فروند بویه پلی اتیلن تولید شده متخصصان داخلی در آب‎های این استان آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، محمد قاسمی معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر شامگاه امروز در گفتگو با خبرنگاران  با بیان اینکه عملیات نصب 55 فروند بویه پلی اتیلن تولید شده متخصصان داخلی در آب‎های این استان آغاز شد، اظهار داشت: این بویه‎ها که به همت متخصصان داخلی و با مزیت های قابل توجه نسبت به بویه های فلزی ساخته شده عملیات نصب آن ها از کانال دسترسی بندر بوشهر آغاز شده است.

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر افزود: هزینه تامین هر یک از این بویه ها 170 میلیون تومان است که این عدد 20 درصد نمونه مشابه خارجی است.

تهیه بویه ها از جنسن پلی اتیلن عاملی مهم برای افزایش طول عمر آن ها بوده و هزینه تعمیر و نگهداری آن ها نیز در مقایسه با نمونه فلزی و خارجی بسیار پایین تر است.

وی ادامه داد: نصب این بویه ها با هدف افزایش ضریب ایمنی کانال های دسترسی بنادر استان بوشهر است که عملیات نصب آن ها به ترتیب اولویت در بنادر استان بوشهر انجام خواهد شد.

بویه جسم کوچک شناوری است که در کف دریا مهار می شود و از آن برای علامت گذاری در آبراه ها و سواحل به منظور هشدار دادن به کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب 55 بویه پلی اتیلن در آب‎ های استان بوشهر شروع شد

نصب 55 بویه پلی اتیلن در آب‎ های استان بوشهر شروع شد