مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 مهر 1401 ساعت 19:172022-10-20سياسي

آیت الله میرباقری: هجرت حضرت معصومه(س) به قم دارای اسرار الهی است


عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه حرم قم یک جایگاه تکوینی نزد خداوند دارد، گفت: با حضور حضرت معصومه(س) در قم باب رحمت الهی و باب حیات آخرت گشوده شده است و هجرت حضرت به قم دارای اسرار الهی است که مقدار کمی از این اسرار امروزه هویدا گشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله سید محمد مهدی میرباقری امشب بعد از نماز مغرب و عشاء در محفل معارفی حرم بانوی کرامت اظهار کرد: خداوند متعال انسان ها را برای بندگی خود خلق کرده و در باطن انسان ظرفیت و استعداد رشد را قرار داده است.

وی افزود: انسان برای عوالم بزرگ تری خلق شده است به همین خاطر امکانات مادی که در اختیار انسان قرار دارد نباید مزاحم این رشد و کمال و بندگی باشد.

میرباقری تاکید کرد: باید محیط های مختلف زندگی از جمله کسب و کار یک محیط معنوی و در مسیر بندگی حقیقی باشد و انسان را به سمت کمال سوق دهد.

سخنران حرم بانوی کرامت خاطرنشان کرد: علت اینکه این امکانات مادی گاهی مواقع مزاحم بندگی و رشد انسان می شود را باید در عملکرد انسان جست وجو کرد.

وی یادآور شد: لازم است انسان نیازهای خود را بشناسد و از آن ها غفلت نکند چرا که شناخت نیازها می تواند انسان را به خداوند نزدیک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله میرباقری: هجرت حضرت معصومه(س) به قم دارای اسرار الهی است

آیت الله میرباقری: هجرت حضرت معصومه(س) به قم دارای اسرار الهی است