مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 مهر 1401 ساعت 19:022022-10-20سياسي

حرکتی که ماهیتش آتش زدن قرآن و تعرض به حجاب باشد از سوی دشمن شکل گرفته است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نوعی اقدم، فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) در همایش امنیت اتفاقی نیست که از سوی بسیج دانشجویی دانشگاه شهید رجایی برگزار شد، - فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) گفت:حرکتی که ماهیتش آتش زدن قرآن، تعرض به حجاب و آتش زدن پرچم است یا توسط دشمن شکل گرفته و یا برگرفته از جو احساسی است که جوانان دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نوعی اقدم، فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) در همایش امنیت اتفاقی نیست که از سوی بسیج دانشجویی دانشگاه شهید رجایی برگزار شد، گفت: امام راحل با انقلاب خود بر علیه طاغوت قیام کرد و این در حالی بود که کل دنیا حامی نظام شاهنشاهی بودند ولی وقتی با اخلاص وارد میدان شوی ، خداوند ناممکن هارا ممکن میکندعلی رغم حمایت دشمن از شاه، مردم از امامشان حمایت کردند.

وی افزود: در آن زمان که جهان دو قطبی بود و جز ناتوی غربی به سرکردگی آمریکا در سمت غرب و امپراطوری شرق به فرماندهی روسیه در شرق جبهه مستقلی وجود نداشت شعار امام ، نه شرقی نه غربی بود و آنجا بود که تحلیل گران دنیا از تشکیل قدرت سوم جهانی خبر میدادند.

نوعی اقدم بیان کرد: پس از انقلاب آمریکا پیشنهاد آمریکا به ایران این بود که ملت ایران میتوانند هرطور میخواهند زندگی کنند ولی حتی اگر شده در ظاهر باید آمریکا را ارباب خود بدان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکتی که ماهیتش آتش زدن قرآن و تعرض به حجاب باشد از سوی دشمن شکل گرفته است

حرکتی که ماهیتش آتش زدن قرآن و تعرض به حجاب باشد از سوی دشمن شکل گرفته است