مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 مهر 1401 ساعت 18:072022-10-20ورزشي

مورایس : تراکتور به دنبال حقه بازی بود / مهاجمان تیمم عملکرد خوبی داشتند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از دیدار با تراکتور اظهار داشت: اگر ساده بخواهم بگویم، - سرمربی تیم سپاهان گفت: مهاجمان تیمم عملکرد خوبی داشتند، آن ها در تمرین هفته ها تلاش کردند، به تیم خودم و تراکتور تبریک می گویم، بازی ساده ای نبود اما ساده جلوه دادیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از دیدار با تراکتور اظهار داشت: اگر ساده بخواهم بگویم، عملکرد بازیکنان را باید از طرف شما خبرنگاران بشنوم اما روز خوب دیگری را بابت رفتار بازیکنان سپری کردیم و آن ها از اول می خواهند رقابت کنند و بازی را ببرند.

وی افزود: در نیمه نخست برتری داشتیم و 3 گل زدیم و تراکتور یک بازیکن کمتر داشت، نیمه اول عملکرد خوبی داشتیم اما نیمه دوم بازیکنان حس و خیال برد داشتند و بازی تحت کنترل نبود و 2 گل خوردیم.

مورایس تصریح کرد: همچنین حریف مثل بعضی بازی های ایران به سمت بازی مستقیم رفت، همچنین کارهایی مثل داد و بیداد و حقه بازی برای خطا گرفتن و ضربه ایستگاهی انجام دادند تا سر داور را کلاه بگذارند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: مهاجمان تیمم عملکرد خوبی داشتند، خوشحال هستم، آن ها در تمرین هفته ها تلاش کردند، به تیم خودم و تراکتور ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مورایس : تراکتور به دنبال حقه بازی بود / مهاجمان تیمم عملکرد خوبی داشتند

مورایس : تراکتور به دنبال حقه بازی بود / مهاجمان تیمم عملکرد خوبی داشتند