مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 مهر 1401 ساعت 12:172022-10-20بين الملل

پس لرزه های شهادت «عدی التمیمی» برای رژیم صهیونیستی


شهادت «عدی التمیمی» جوان فلسطینی که شب گذشته در هنگام انجام دومین عملیات در کمتر از ده روز اخیر، به شهادت رسید، آتش به جان صهیونیست ها انداخته و با واکنش شدید مردم همراه شده است.

- روزنامه صهیونیستی هاآرتص در پی عملیات موفق عدی التمیمی علیه یک مرکز ایست و بازرسی ارتش رژیم صهیونیستی در ورودی اردوگاه فلسطینی شعفاط در شمال شهر قدس واقع در کرانه باختری را شکست نیروهای این رژیم توصیف کرده بود.

وی شنبه شب دو هفته پیش با خودروی خود در مرکز ایست و بازرسی یاد شده توقف و از خودرو پیاده شده و به سمت نظامیان صهیونیست تیراندازی کرده بود.

پس از اعلام شهادت عدی التمیمی و انتشار تصاویر لحظه به شهادت رسیدن او، درگیری میان جوانان فلسطینی و اشغالگران صهیونیست در شهرها و مناطق مختلف در قدس اشغالی و کرانه باختری از سرگرفته شد و صهیونیست ها شب پر تنشی را پشت سر گذاشتند.

شهادت این جوان فلسطینی 22 ساله، که نزدیک به ده روز، رژیم صهیونیستی مدعی برخورداری از پیچیده ترین سرویس های امنیتی و اطلاعاتی را به ستوه درآورده بود، نیز نتوانست، آتش مقاومتی را که او به پا کرده است، را خاموش کند و جوانان فلسطینی را در حمایت از راه او به خیابان ها کشانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پس لرزه های شهادت «عدی التمیمی» برای رژیم صهیونیستی

پس لرزه های شهادت «عدی التمیمی» برای رژیم صهیونیستی