مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 مهر 1401 ساعت 11:522022-10-20اقتصادي

چکمه رباتیک عجیبی برای افزایش سرعت در راه رفتن


برای ساخت این دستگاه به طوری که بتواند به شکلی موثر کار کند، چالش هایی وجود داشت: سرعت راه رفتن افراد طی یک روز بسیار متفاوت است و راه رفتن هر فرد- مدلی که هرکسی راه می رود- منحصربه فرد است؛ - از این رو ربات باید بتواند خود را با کاربر وفق دهد و کمک به راه رفتن باید به گونه ای محاسبه شود که مختص فرد استفاده کننده باشد.

این چکمه شبیه یک قالب به همراه سیم هایی است که پشت پای فرد حرکت می کند و می تواند سرعت راه رفتن را تا 10 درصد افزایش دهد.

پژوهشگران یک چکمه روباتیک اسکلت بیرونی جدید ساخته اند که می تواند به افراد کمک کند سریع تر راه بروند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایتنا و به نقل از ایندیپندنت، این چکمه که شبیه یک قالب به همراه سیم هایی است که پشت پای فرد حرکت می کند، می تواند سرعت راه رفتن را تا 10 درصد افزایش دهد و 17 درصد در مصرف انرژی صرفه جویی کند- همانند کنار گذاشتن یک کوله پشتی 10 کیلوگرمی.

این دستگاه با استفاده از موتورهای الکتریکی دقیق زمان بندی شده کار می کند که می توانند هنگام راه رفتن فرد، در مفصل پا گشتاور ایجاد کنند.

برای ساخت این دستگاه به طوری که بتواند به شکلی موثر کار کند، چالش هایی وجود داشت: سرعت راه رفتن افراد طی یک روز بسیار متفاوت است و راه رفتن هر فرد- مدلی که هرکسی راه می رود- منحصربه فرد است؛ از این رو ربات باید بتواند خود را با ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چکمه رباتیک عجیبی برای افزایش سرعت در راه رفتن

چکمه رباتیک عجیبی برای افزایش سرعت در راه رفتن