مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 مهر 1401 ساعت 08:472022-10-20سياسي

پرداخت مالیات در جامعه فرهنگ سازی شود


سرپرست اداره کل امور مالیاتی استان سمنان گفت: پرداخت مالیات در جامعه به عنوان یک معروف نیازمند فرهنگ سازی دقیق است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان سمنان، علی حسین پور، سرپرست اداره کل امور مالیاتی استان سمنان در دیدار با دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان سمنان، ضمن تأکید بر لزوماهمیت و ترویج معروفات در جامعه گفت: پرداخت مالیات باید به عنوان یک معروف در جامعه نهادینه شود.

وی تصریح کرد: پرداخت مالیات در جامعه به عنوان یک معروف نیازمند یک فرهنگ سازی دقیق است و اعتماد مردم به نظام به عنوان سرمایه اصلی در کشور موجب ایجاد و قوام این فرهنگ خواهد شد.

سرپرست اداره کل امور مالیاتی استان سمنان با اشاره به برنامه های سازمان امور مالیاتی کشور خاطرنشان کرد: امروز یکی از مهم ترین اهداف سازمان امور مالیاتی حرکت به سوی خوداظهاری و تمکین مالیاتی است؛ تمکین داوطلبانه بدون اعتماد مردم به دولت و عامل اجرایی آن در این زمینه یعنی سازمان امور مالیاتی کشور مسیر نخواهد بود.

حسین پور حفظ تکریم مؤدیان مالیاتی را مهم ترین هدف اداره کل امور مالیاتی استان سمنان دانست و افزود: پاسخگویی و برخورد مناسب با ارباب رجوع و مهم ترین عامل اعتماد مردم به سازمان امور مالیاتی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت مالیات در جامعه فرهنگ سازی شود

پرداخت مالیات در جامعه فرهنگ سازی شود