مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 مهر 1401 ساعت 07:222022-10-20اقتصادي

بخش خصوصی تولید کننده 95 درصد تجهیزات امنیتی و ایمنی


رضا اصغریان مدیرعامل ناجی پارس در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو: اظهار کرد: اغلب تولید کنندگان و مخترعان و کسانی که در حوزه استارت آپها درباره تجهیزات پلیس، - مدیرعامل ناجی پارس گفت: 95 درصد مشارکت کنندگان در نمایشگاه لوازم و تجهیزات پلیس، امنیتی و ایمنی نه فقط در در سال جاری بلکه در سال های گذشته هم مربوط به بخش خصوصی بوده است.

رضا اصغریان مدیرعامل ناجی پارس در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو: اظهار کرد: اغلب تولید کنندگان و مخترعان و کسانی که در حوزه استارت آپها درباره تجهیزات پلیس، امنیتی و ایمنی فعالیت دارند اغلب جوان هستند.

وی تصریح کرد: سابقه سال های گذشته نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیس، امنیتی و ایمنی در سال های گذشته نشان داده است که بسیاری از شرکت کنندگان در این نمایشگاه عمدتا جوان بوده و دانشجو هستند.

مدیرعامل ناجی پارس همچنین خاطرنشان کرد: 95 درصد مشارکت کنندگان در نمایشگاه لوازم و تجهیزات پلیس، امنیتی و ایمنی نه فقط در در سال جاری بلکه در سال های گذشته هم مربوط به بخش خصوصی بوده است.

اصغریان در ادامه یادآور شد: بخشی هم که با عنوان بخش غیر خصوصی در نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیس، امنیتی و ایمنی در سال جاری حضور دارند، مربوط به وزارت دفاع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش خصوصی تولید کننده 95 درصد تجهیزات امنیتی و ایمنی

بخش خصوصی تولید کننده 95 درصد تجهیزات امنیتی و ایمنی