مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مهر 1401 ساعت 22:422022-10-19سياسي

فهرست اشخاص حقیقی و حقوقی انگلیس که ایران تحریم شان کرد


تحریم های یاد شده شامل ممنوعیت صدور روادید و عدم امکان ورود اشخاص فوق به جمهوری اسلامی ایران، توقیف اموال و دارایی آنان در قلمرو تحت صلاحیت جمهوری اسلامی ایران و انسداد حساب های بانکی آنان در نظام مالی و بانکی جمهوری اسلامی ایران می شود.

- تحریم های یاد شده شامل ممنوعیت صدور روادید و عدم امکان ورود اشخاص فوق به جمهوری اسلامی ایران، توقیف اموال و دارایی آنان در قلمرو تحت صلاحیت جمهوری اسلامی ایران و انسداد حساب های بانکی آنان در نظام مالی و بانکی جمهوری اسلامی ایران می شود.

/ وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران لیستی از تحریم ها علیه نهادها و اشخاص بریتانیایی را اعلام کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا،  وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران وفق مصوبات مراجع ذیربط، در چارچوب قواعد حقوقی مرتبط و سازوکارهای تحریمی مربوطه و به عنوان عمل متقابل، تعدادی از نهادها و اشخاص بریتانیایی را به دلیل اقدامات عامدانه آنان در حمایت از تروریسم و گروه های تروریستی، ترویج و تحریک به تروریسم، خشونت و نفرت پراکنی و نقض حقوق بشر تحریم می کند.

     جمهوری اسلامی ایران با یادآوری تعهدات بین المللی بریتانیا در زمینه مبارزه با تروریسم و نفرت پراکنی و رعایت حقوق بشر، اعلام می کند که خودداری آن دولت از مقابله با اقدامات اشخاص مذکور و حمایت و تسهیل اقداما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فهرست اشخاص حقیقی و حقوقی انگلیس که ایران تحریم شان کرد

فهرست اشخاص حقیقی و حقوقی انگلیس که ایران تحریم شان کرد