مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مهر 1401 ساعت 17:072022-10-19پزشكي

تأیید سلامت آب تالوار توسط علوم پزشکی همدان/ آرسنیک آب در حد استاندارد است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمدمهدی مجذوبی رییس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران به تشریح مسائلی پیرامون بیماری فصلی شیب تندی را داشته و مراجعات سرپایی به ویژه در گروه سنی کودکان افزایش داشته است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر شروع اپیدمی آنفلوآنزا را شاهد هستیم، گفت: در حال حاضر به ازای سه تا چهار مورد بیماری ویروسی یک مورد آن آنفلوآنزا است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا ادامه داد: یک ماه پیش مراجعه سرپایی بیماران با علایم تنفسی به بیمارستان ها آغاز شد، تعداد مراجعه اواخر شهریورماه 475 مورد بود و امروز به بیش از یک هزار و 200 مورد رسیده، بنابراین افزایش سه تا چهار برابری را شاهد هستیم.

مجذوبی با اشاره به اینکه اهمیت پیشگیری و استفاده از واکسن در بیماری های تنفسی عنوان کرد: افرادی که علایم تنفسی مشکوک دارند به ویژه بیماران مبتلا به کووید، دو هفته صبر کنند تا علایم آنها کامل رفع شود بعد واکسن تزریق کنند.

واکسن آنفلوآنزا را گروه جمعیتی خاص تزریق کنند وی با بیان اینکه توصیه می شود واکسن آنفلوآنزا را گروه جمعیتی خاص تزریق کنند، افزود: بهتر است کارکنان بهداشت و درمان، بیمارانی که نقص ایمنی بدن دارند، افراد با چاقی مفرط و خانم های باردار واکسن آنفلوآنزا را تزریق کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأیید سلامت آب تالوار توسط علوم پزشکی همدان/ آرسنیک آب در حد استاندارد است

تأیید سلامت آب تالوار توسط علوم پزشکی همدان/ آرسنیک آب در حد استاندارد است