مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مهر 1401 ساعت 16:572022-10-19پزشكي

تأیید سلامت آب تالوار توسط علوم پزشکی همدان/ آرسنیک در حد استاندارد است


رییس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا از از سلامت آب شهر همدان خبر داد و گفت: آرسنیک آب سد تالوار به حد استاندارد رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمد مهدی مجذوبی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران پیرامون بیماری فصلی شیب تندی را داشته و مراجعات سرپایی به ویژه در گروه سنی کودکان افزایش داشته است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر شروع اپیدمی آنفلوآنزا را شاهد هستیم گفت: معمولا  بیماری آنفلوانزا طوری است که ابتدا موارد سرپایی کودکان و بعد بالغین و بعد بستری را شاهد باشیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا با بیان اینکه در حال حاضر به ازای سه تا چهار مورد بیماری ویروسی یک مورد آنفلوآنزاست و غلبه دارد گفت: یک ماه پیش مراجعه سرپایی بیماران با علایم تنفسی به بیمارستان ها آغاز شود که در اواخر شهریورماه 475 مورد بود امروز به بیش از یک هزار و 200 مورد رسیده و افزایش سه تا چهار برابری داشته است.

وی با اشاره به اینکه اهمیت پیشگیری و استفاده از واکسن در بیماری های تنفسی عنوان کرد: کسانی که علایم تنفسی مشکوک دارند به ویژه بیماران مبتلا به کووید، دو هفته صبر کنند تا علایم آنها کامل رفع شود بعد واکسن تزریق کنند.

مجذوبی با بیان اینکه توصیه می شود واکسن آنفلوآنزا را گروه جمعیتی خاص تزریق کنند افزود: بهتر است کارکنان بهداشت و درمان، ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأیید سلامت آب تالوار توسط علوم پزشکی همدان/ آرسنیک در حد استاندارد است

تأیید سلامت آب تالوار توسط علوم پزشکی همدان/ آرسنیک در حد استاندارد است