مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مهر 1401 ساعت 15:472022-10-19اقتصادي

جهاد بومی سازی تجهیزات در پزشکی قانونی ایجاد شده است


معاون پزشکی و آزمایشگاهی سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: به منظور کاهش وابستگی ها و تکیه بر توان داخلی، جهاد بومی سازی تجهیزات در پزشکی قانونی شکل گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مسعود قادی پاشا صبح روز سه شنبه 27 مهر ماه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل پزشکی قانونی استان اردبیل با اشاره به تلاش های سازمان پزشکی قانونی کشور در بومی سازی تجهیزات گفت: کیت های ژنتیک، سال گذشته توسط مرکز تحقیقات رونمایی شد که با کیفیتی بهتر و با هزینه ای به مراتب کمتر از نمونه های خارجی به تولید رسیده است.

وی ساخت دستگاه هموژنایزر را از دیگر دستاوردهای پزشکی قانونی در تولید تجهیزات و دستگاه های مورد نیاز عنوان کرد که در آزمایشگاه های سم شناسی مورد استفاده قرار می گیرد.

 قادی پاشا از در دست ساخت بودن دستگاه GC و GC.

Mass در مرکز تحقیقات پزشکی قانونی نیز خبر داد و افزود: دستگاه GC و GC.

Mass از دیگر دستگاه های با تکنولوژی بالا است که با همکاری شرکت های در حال انجام است و به مردم شریف این خطه خدمات ارائه می شود.

معاون پزشکی و آزمایشگاهی سازمان پزشکی قانونی کشور در ادامه به سابقه حضور و تجربه دو مدیرکل سابق و جدید پزشکی قانونی استان اردبیل اشاره و ابراز امیدواری کرد: با کمک مدیران ارشد قضایی و اجرایی استان، این اداره کل مسیر خود را در جهت توسعه و ارتقای ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد بومی سازی تجهیزات در پزشکی قانونی ایجاد شده است

جهاد بومی سازی تجهیزات در پزشکی قانونی ایجاد شده است