مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مهر 1401 ساعت 15:222022-10-19دانش

سامانه دانشجویی برای ثبت تقاضای دانشجویان تا 16 آذر فعال خواهد بود


مدیر امور دانشجویی دانشگاه ایلام گفت: سامانه دانشجویی برای ثبت تقاضای دانشجویان به منظور دریافت وام تحصیلی، شهریه و مسکن متأهلی فعال شده و تا 16 آذر فعال خواهد بود.

- میراب بالو مدیر امور دانشجویی دانشگاه ایلام ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: سامانه دانشجویی برای ثبت تقاضای دانشجویان به منظور دریافت وام تحصیلی، شهریه و مسکن متأهلی فعال شده و  تا 16 آذر فعال خواهد بود.

وی افزود: دانشجویان برای ثبت تقاضای وام ضروری می توانند از 21 آبان تا 16 آذر اقدام کنند و دانشجویان ورودی جدید و ورودی سال های گذشته که برای اولین بار اقدام به ایجاد پرونده یا ثبت مقطع جدید در پورتال دانشجویان می کنند صرفاً با ارائه نسخه جدید سند تعهد امکان دریافت وام را خواهند داشت.

مدیر امور دانشجویی دانشگاه تصریح کرد: در راستای حمایت از کشور که اسامی آنان از سوی این دو نهاد معرفی شده و قبلاً در سامانه بارگذاری شده و پس از انتخاب گزینه شهریه دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در پورتال دانشجویی و ثبت درخواست وام توسط دانشجو انجام می شود.

مدیر امور دانشجویی دانشگاه ایلام تصریح کرد: همکاران ما در اداره رفاه دانشجویان به طور شبانه روزی پاسخگوی دانشجویان بوده و دانشجویان می توانند به سایت معاونت دانشجویی به آدرس (https://www.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه دانشجویی برای ثبت تقاضای دانشجویان تا 16 آذر فعال خواهد بود

سامانه دانشجویی برای ثبت تقاضای دانشجویان تا 16 آذر فعال خواهد بود