مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مهر 1401 ساعت 15:172022-10-19سياسي

سکولار با استفاده از هنر جوانان را به جنگ حجاب آورد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، آیت الله کاظم صدیقی پیش از ظهر امروز در نخستین اجلاسیه فرهنگ غدیر و ترویج نهج البلاغه در جهان که در پردیس فراجا در مرکز مازندران برگزار شد، اظهار کرد: آنانی که در اجرای این کنگره مشارکت داشتند و مقاله نوشتند در ترویج فرهنگ غدیر گام موثری برداشتند.

رییس بنیاد غدیر به عظمت و جایگاه نهج البلاغه پرداخت و گفت: ما امیران سخن هستیم و امیرالمومنین مدار حق است؛ حق آنجایی است که علی در آنجا قرار دارد و کلامش حق است.

وی با بیان اینکه علی (ع) کلام خدا است و یکی از مسیحیان 200 بار کتاب نهج البلاغه را خواند، افزود: سید رضی در ادبیات در میان ادبای عرب از برگزیدگان است و از تالیفات ماندگار دارد.

صدیقی با قرائت حدیثی در خصوص نهج البلاغه اشاره کرد: هر کسی در بلاغت و فصاحت برجستگی پیدا کرد در مکتب امیرالمومنین شاگردی کرده است که کلام علی (ع) کلام خدا است.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه نهج البلاغه فرزند قرآن است، افزود: امیرالمومنین (ع) خودش را در نهج البلاغه بروز داده است؛ جان های پاک است که از کلام امیرالمومنین (ع) استفاده می کند و به هدف می رسد.

وی رمز سعادت را در ولایت و حکومت عرشی امیرالمومنین (ع) دانست و خاطرنشان کرد: کسانی که زیر پرچم امیرالمومنین (ع)  ولایت نرفتند کسانی هستند که دل هایشان با خدا نبود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سکولار با استفاده از هنر جوانان را به جنگ حجاب آورد

سکولار با استفاده از هنر جوانان را به جنگ حجاب آورد