مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مهر 1401 ساعت 14:122022-10-19سياسي

موضوعات شورای ترافیک قبل از طرح در جلسه کارشناسی بررسی شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، مهدی دهرویه فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس ظهر امروز در شورای ترافیک شهرستان اظهار کرد: قسمت اعظم موضوعات گطرح شده در شورای ترافیک کارشناسی بوده و می بایست قبل از طرح ان در این شورا کارشناسی شود.

وی تصریح کرد: پیشنهاد می شود موضوعات موردنظر در شورای ترافیک در جلسه کارشناسی ذیل جلسه شورای ترافیک مطرح و به صورت کارشناسی بررسی و سپس برای اخذ تصمیم در شورای ترافیک مطرح شود.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: تمام هدف ما در این شورا اتخاذ تصمیم یاطع و کارشناسی در راستای حل مشکلات مردم و ایجاد آرامش و اسایش شهروندان بوده و هیچ رنگ و بوی در جهت منافع شخصی و گروه خاص در این تصمیمات وجود ندارد.

وی ادامه داد: موضوع نقطه حادثه خیز بودن دانشگاه گنبدکاووس مطرح شد و قرار شد طرحی که در سالهای گذشته به عنوان میدان ارائه شده دوباره بررسی شود و اگر به لحاظ کارشناسی مشکلی ندارد اجرا شود.

نصب چراغ چشمک زن در جلوی درب خوابگاه برادران در مسیر جاده مجموعه سوارکاری و جلوی درب خواهران روبروی اداره آب و فاضلاب برای هشدار نقطه جمعیتی در این محل از مصوبات این شورا بود.

دهرویه گفت: خط کشی عابرپیاده در راستای این خوابگاه و دیگر علائم راهنمایی و رانندگی برای کاهش تصادفات و یا احتمال خطرات از دیگر م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضوعات شورای ترافیک قبل از طرح در جلسه کارشناسی بررسی شود

موضوعات شورای ترافیک قبل از طرح در جلسه کارشناسی بررسی شود