مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مهر 1401 ساعت 12:572022-10-19اقتصادي

فاز نخست چهاربانده شدن جاده علیصدر امسال شروع می شود


معاون راه اداره کل راه و شهرسازی استان همدان گفت: با توجه به اینکه پروژه چهاربانده شدن جاده علیصدر از مصوبات سفر ریاست جمهوری است، اعتبار آن تعریف شده و به زودی عملیات اجرایی این پروژه آغاز می شود.

- حبیب نادیان، معاون راه اداره کل راه و شهرسازی استان همدان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خصوص پروژه چهاربانده شدن جاده غار علیصدر اظهار کرد: مطالعات این پروژه انجام شده و اسناد و مدارک آماده و تحویل شرکت ساخت شده است.

وی با بیان اینکه شرکت ساخت پس از برگزاری مناقصه پیمانکار پروژه را مشخص خواهد کرد ادامه داد: عملیات اجرایی این پروژه پس از مناقصه و حدود دوماه آینده آغاز خواهد شد.

معاون راه اداره کل راه و شهرسازی استان همدان یادآور شد: با توجه به اینکه این پروژه جزو مصوبات سفر ریاست جمهوری به همدان است، اعتبار پیش بینی شده و در قانون بودجه نیز لحاظ شده است.

نادیان اعتبار اولیه و سال 1401 این پروژه را 96 میلیارد تومان دانست و عنوان کرد: با توجه به اینکه این پروژه جزو پروژه های سفر هیات دولت به استان است ممکن است بودجه آن افزایش یابد.

وی خاطرنشان کرد: کل پروژه 68 کیلومتر است اما فاز اول آن 32 کیلومتر و تا روستای حسن قشلاق است که عملیات اجرایی آن شروع خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز نخست چهاربانده شدن جاده علیصدر امسال شروع می شود

فاز نخست چهاربانده شدن جاده علیصدر امسال شروع می شود