مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مهر 1401 ساعت 10:522022-10-19بين الملل

فروش ادعایی پهپادهای ایرانی به روسیه، بهانه بسته تحریمی جدید اتحادیه اروپا


نشریه «پولیتیکو» به نقل از مقام ها و دیپلمات های اروپایی مدعی شده احتمالاً امروز بر سر جزییات بسته تحریمی جدید بروکسل علیه ایران که پنج فرد و سه نهاد ایرانی را شامل می شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نشریه آمریکایی پولیتیکو در گزارشی به نقل از چهار مقام و دیپلمات اروپایی مدعی شد دیگر به حساب نمی آید.

به این نظر عادت کرده ایم که این پیش نخواهد رفت.

پیش تر، اظهارات تهدیدآمیز جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا درباره اعمال تحریم علیه ایران به بهانه صادرات ادعایی پهپاد به روسیه، با واکنش مسکو همراه شد.

ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه شامگاه دوشنبه در واکنش به این اظهارات بورل، تحلیل کرد که او این ادعاها را برای منحرف کردن توجهات از خرابکاری در خط لوله انتقال گاز نورد استریم مطرح کرده است.

بورل دوشنبه در گفت وگو با خبرنگاران پیش از ورود به نشست شورای وزرای خارجه کشورهای اتحادیه اروپا مدعی شد که تعدادی از کشورهای اروپایی در نشست امروز خواستار اعمال تحریم هایی علیه ایران به دلیل صادرات پهپادهای نظامی به روسیه هستند.

  ادعای اروپایی ها درباره ارسال پهپادهای انتحاری توسط ایران به روسیه در حالی است که ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دوشنبه با بیان اینکه تهران بارها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش ادعایی پهپادهای ایرانی به روسیه، بهانه بسته تحریمی جدید اتحادیه اروپا

فروش ادعایی پهپادهای ایرانی به روسیه، بهانه بسته تحریمی جدید اتحادیه اروپا